İçeriğe git

Liderlik Tablosu

Popüler İçerik

29-12-2012 üzerinden en yüksek itibara sahip içeriği gösteriliyor Her alanda

  1. Şu cümleyi sen kurmayayın iyidi be Şenerim. Sigma 30mm F1.4 kullanmış, FX için satmış adamsın
    1 puan
  2. aslında okuduğum için geldi bu soru aklıma. mehmet abinin şu yazısından da alıntı yaptım zaten http://www.nikonturk.com/konu/630-her-is-icin-ayri-lens-alinmasimi-gerekiyor-makale/ ben 50 mm'nin ne işe yaradığını veya diyafram değerinin önemli olup olmadığını sormadım. sadece literatürde 50 mm lensin kullanım alanını sordum. tek cümlelik bi cevap bekliyordum aslında neyse saolun yine de.
    1 puan
  3. "Henri Cartier-Bresson" bu ismi bi Google edin. neler yapmış öğrenin. 50mm açısını 35mm film standardına göre (yani FF sensöre göre) düşünmek gerekir. bugünkü dslr makinalarla nasıl 18-55, 18-105 gibi kit lensler veriliyorsa, filmli makineler zamanında makinelerle beraber 50mm lensler "kit" olarak veriliyordu. FF sensörde 50mm, "normal" bir görüş açısı sağlar. iki gözümüzün odaklandığı (gördüğü değil) alanın genişliğine denk bir genişlikte olduğu için bu lenslere "normal açılı lens" denirmiş. FF için bir portre lensi değil tabiki. portre lensleri 85mm ve üzeridir. DX sensörde açısı normalden "kısa tele" 'ye döndüğü için kullanım alanı daralıyor. Artık normal açılı bir lens olmuyor çünkü. Görüş açısı daraldığı için de FF'deki 85mm açısına yakın bir açıyı DX'de bize veriyor (50mm X 1.5 = 75mm) o yüzden DX'de portre lensi gibi kullanılabiliyor.
    1 puan
  4. Gökhan bey benimde ilgimi çekti ürün amazon.com da var linkini paylaşayım.http://www.amazon.com/gp/product/B00812J122/ref=ox_sc_sfl_title_5?ie=UTF8&smid=A33Y0YQUZ2NYD5 ABD den gitirecek orada olan biri varsa alıp adresine yollarsanız geldiğinde getirebilir veya başka bir çözüm..
    1 puan
  5. manuel flaşlar 1/500 hızında patlar zaten ama fotoğrafın yarısı yada çoğu kısmı karanlık olur. bu karanlık olma durumuda slr makinelerin perde sisteminden dolayıdır. Slrlerin perdelerini iki parça olarak düşün enstantene 1/200 ün üstüne çıktığında bu parçalardan biri yukarı kalkerken diğeri onu birkaç mm aralıkla takip eder ve üsteki perde sensörün yarısını açmadan alttaki perde yukarı çıkmaya başladığı anda flaş patladığı için karenin yarısı aydınlık yarısı karanlık olur. Bu yn268 tipi ttl flaşlar 1/ 8000 gibi hızlara çıkabilmek için çok kısada olsa hızlı aralıklarla üstüste patlarlar böylece tüm perde hareketi boyunca karenin tamamını aydınlatabilirler. Mesela aynasız makinelerde mekanik değil elektronik perdeye sahip oldukları için çok daha hızlı flaş senkronizasyon hızlarına sahiptirler.
    1 puan
Bu afiş şu şekilde ayarlanmıştır: İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Kullanım Şartları Gizlilik Politikası Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için tamam olduğunuzu varsayacağız.